Dagje shoppen want het regent

1 augustus 2016 - Virginia Beach, Virginia, Verenigde Staten

Na een dagje strand is er dan nu regen. De zee is de ruw en er hangen rode vlaggen, een teken dat er niet gezwommen mag worden. Alleen pootjebaden is toegestaan.

Ik heb bedacht, dat we naar Lynnhaven gaan op 8 kilometer van het hotel. Groot winkelcentrum. Mams puzzelboekje en wat proviand mee en up we go.

Er zijn diverse ingangen daardoor is de drukte ook wat verspreid. Het lijkt rustig. Maar schijn bedriegt. We zijn gewoon via een rustige ingang gekomen. Het is best druk. Er zijn comfortabele zithoekjes en mams geeft aan dat ze zich wel gaat vermaken zodat ik rustig de tijd kan nemen om te gaan shoppen.

Dit lukt aardig: nieuw hoesje voor telefoon, pyama en make up voor Amy (geheel toevallig, laat ik het eens proberen?). Ik loop ook even de dierenwinkel binnen voor een leuke riem misschien voor  Beau? Hmm dat lukt niet echt, maar ze hebben hier wel wat bijzonders: Honden die in het asiel jonkies hebben gekregen, kun je hier dus kopen. Er zijn speciale knuffel- en kennismakingshokjes. De hondjes van kleine -tot grote pups liggen in een soort grote benches. Heel bijzonder. Je kunt er zelfs financieringsplannen voor afsluiten.

Dit gezegd hebbende loop ik daarna naar een grote boekwinkel om een interessant boek voor Ankie te halen. Na enig zoekwerk lukt dit ook. Blij loop ik langs de Starbucks, ook de inwendige mens moet goed verzorgd worden. Ik ga voor een warme choco voor mams en zelf neem ik S'mores, jawel ze hebben em hier wel :). Intussen knalt het onweer op het dak van de Mall. Brr blij dat we binnen zijn.

Na de koffiebreak nog een paar dingetjes doen en dan terug naar het strand. Het is inmiddels opgeklaard. Oja, bijna vergeten. De Skecherswinkel heeft prima keus en we kopen de aanbieding 2 halen en 1 betalen. Verdraaid nu zie ik ook nog slippers. Voor het eerst van mijn leven bijna koop ik een paar slippers.

Vanmiddag gelijk maar inlopen op het strand. Weer terug is het chilltime en gaan we ieder ons ding doen waaronder die slippers inlopen op het strand. Gisteren was ik wat te snel met mijn sandaaltjes uit doen. Ik verbrandde mijn voeten bijna haha. Op onze 8e verdieping liggen al een paar dagen veel handdoeken voor een deur van 1 kamer. Toch zo raar, er kan wel iemand onwel in die kamer liggen. Het bordje niet storen hangt er dan wel maar hé ruim twee dagen een grote stapel handdoeken voor de deur is ook gek. De schoonmaaksters in dit hotel zijn niet super en doen het wat met de Franse slag.

Ik kom die van ons tegen op de gang en vraag nog een showercap. Ze vraagt direct of mams bij mij hoort..... Ja dus. En ze begint direct: zo lief en aardig; i wish i had a mom like that blabla. Toch heel leuk en ik krijg als "beloning" niet 1 maar wel 5 showercaps?

Morgen gaan we richting Atlantic City via een hele mooie route. We zijn benieuwd.