Fly away home

9 augustus 2016 - Queens, Verenigde Staten

Jullie gaan nu vast denken: er mist een stuk. Dat klopt. Die ga ik er nog tussen zetten maar er ging iets mis met de verbinding. De stukjes zijn al wel geschreven maar nog niet geplaatst. Dan komt dus nog en er zaten smeuïge dingen bij ;D. Op dit moment zitten we in de Skylounge op JFK. Nog een uurtje en dan gaan we boarden.

We vermaken ons met lekkere hapjes, maar ik kon het niet laten om bij mijn favoriete smooothiebar nog een sunsetisland te halen. Jamjam. Vanochtend hadden we een late checkout. Om half 2, alle tijd om de koffers te herinrichten en de banden erom heen te doen. Ik had al een fatsoenlijke taxi geregeld, eentje die ons niet kotsmisselijk afzet en onze koffers eruit flikkert. Malik was onze driver. Een eigenrijder met een mooie Mercedes en een goede rijstijl ( voor onze maag) om vier uur stipt is hij er en we zijn half zes op JFK. De prijs viel ook reuze mee dus er kon wel een dikke fooi vanaf. Hij is een ex- basketbalspeler uit Senegal die een leuke American girl heeft getroffen en daarna hier is gebleven.

Gezellig gebabbeld en mams brengt hem nog d nodige geschiedenislessen bij hahaha. He learned a lot today zei die aan het einde van de trip. Hij blij, wij blij. Even wachten nog en dan vliegen we terug. De vakantie is wederom letterlijk omgevlogen. See you back home!

1. Lysette:
    10 augustus 2016
    Wens jullie een fijne reis terug. En uiteraard tot gauw :)