Wat gaan we doen en wat kun je verwachten

13 juli 2016 - Gytsjerk, Nederland

Van 19 juli tot en met 10 augustus 2016 zijn wij op roadtrip door Canada en de Verenigde Staten. We vliegen op Toronto (Canada) en zullen dan de grens over steken bij De Niagara Falls richting The Finger Lakes. Daarna reizen we door naar Pittsburgh en Lancaster (Pennsylviania) om dan richting de kust te gaan en heerlijk te vertoeven in Virginia Beach en Atlantic City. Onze laatste halte zal dan New York zijn waar we een aantal dagen nog zullen verblijven.

Met iets minder stopplaatsen, maar wel genoeg bezienswaardigheden hopen we op een mooie, gezellige en weer interessante vakantie. Die iets rustiger is dan voorgaande jaren. Daarnaast hopen we jullie te vermaken met onze reisavonturen en reacties zijn meer dan welkom. Have fun!

1. Hilda:
    13 juli 2016
    Hoi Tine en mams,
    Alvast een goeie reis. En een heeeeele fijne vakantie, geniet er van!
    Groetjes Hilda
  2. Ankie:
    16 juli 2016
    He dames! Lekker genieten en relaxen! Plannen zien er weer goed uit!:-) gr Ankie
  3. HappyroadtripWietske&Tine2016:
    16 juli 2016
    Dank jullie wel. Het is nu nog een heerlijke rommel voordat alles is ingepakt hahaha.
  4. Lysette:
    19 juli 2016
    Zeer spijtig dat er geen plekje voor mij was in de koffer :p. Wat een fantastische vakantieplannen. Heel veel plezier beide!
  5. Linda:
    20 juli 2016
    Hele fijne vooruitzichten!!! Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen en uiteraard ook de foto's. Geniet van jullie rondreis!!!