Na de landing in Toronto

19 juli 2016 - Toronto, Canada

temperatuur: 26 graden en de zon schijnt.

hotel: Doubletree Hotel

Aantal gereden kilometers: 35

Topvlucht gehad en alleraardigste mensen van Klm. De assistentie was goed geregeld dus binnen een uur na de landing zijn we op weg naar de auto. Bij de douane was het een  makkie. 1 blik op beide paspoorten was genoeg. Tja deze dames gelijken wel erg, dus ......geen familie?  Haha grapje ! De douanier is duidelijk goed gehumeurd. Hij vraagt nog even naar hoe ik het ga regelen met de auto en af te leveren in New York. Ik geef aan dat dat inderdaad niet kan, maar dat ik de auto ga omruilen in Buffalo. Dat ligt dichtbij Niagara Falls en was de handigste optie. Goedgekeurd dus we kunnen gaan (en zijn geen zwakke schakel haha).

Bij Alamo aangekomen mag ik kiezen uit twee auto's. David showt ze even en zijn voorkeur is duidelijk. Ik bekijk de andere auto nog even, maar de keuze is gauw gemaakt. De Dodge Journey nemen we mee en de Hyundai Tucson laten we staan. Inpakken en wegwezen. Het hotel is goed geregeld en ook daar zijn we snel ter plekke.

Kamer 2221 is mooi hoog en morgen is er lekker ontbijt. Na even een uurtje of wat rusten gaan we op pad naar Dundas Square. Even eten bij het Hard Rock café is de bedoeling. Eerst nog even shoppen bij Lush en Sephora. Amy zal blij zijn. Bijna alles lukt. In het Hard Rock Café moeten we even wachten maar al snel hebben we een plekje. Toch handig priority seating als member :).

Halverwege zoek ik mijn minitasje. Hij was er net nog toch? Oeps vergeten bij de plek waar we zaten te wachten. Als ik er heen loop, mist ie daar. Oh oh de schrik zit er goed in. Niet handig paspoort, rijbewijs en creditcard zitten erin..... Oei oei. Mijn verschrikte gezicht wordt opgemerkt en iemand van het de balie vraagt het tasje en inhoud te beschrijven. Daar is ie gelukkig. Dat gaat weer net goed.

Ik geef de vermoeidheid de schuld, maar zal beter opletten. Soms heb je even een onsje geluk nodig. Op naar een leuke dag morgen.