Naam:
Foto’s:
124
Video’s:

Over ons

Wij zijn Wietske en Tine (moeder en dochter) en we houden enorm van reizen en voornamelijk naar het land Amerika. We vinden het leuk om een blog bij te houden met al onze avonturen en wat we zoal mee maken op reis! Speciaal voor vrienden, maar ook leuk voor mensen die net als wij zo gek zijn op Amerika ;-)

Over onze reis

Van 19 juli tot en met 10 augustus 2016 zijn wij op roadtrip door Canada en de Verenigde Staten. We vliegen op Toronto (Canada) en zullen dan de grens over steken bij De Niagara Falls richting The Finger Lakes. Daarna reizen we door naar Pittsburgh en Lancaster (Pennsylviania) om dan richting de kust te gaan en heerlijk te vertoeven in Virginia Beach en Atlantic City. Onze laatste halte zal dan New York zijn waar we een aantal dagen nog zullen verblijven.

Met iets minder stopplaatsen, maar wel genoeg bezienswaardigheden hopen we op een mooie, gezellige en weer interessante vakantie. Die iets rustiger is dan voorgaande jaren. Daarnaast hopen we jullie te vermaken met onze reisavonturen en reacties zijn meer dan welkom. Have fun!

Bezochte landen

Wij hebben 1 land (1%) bezocht: